Маркетингът на позволението

Автор: Сет Годин

Формат: ePUB ePUB Защита: Несъвместим с:

Коментари: 3

Издател Locus
Година на издаване 2010
Език български
Формат ePUB
ISBN 9789547830011
Баркод 9789547830011
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Е-книги

Сет Годин е автор на бестселъри, добили световна популярност: Маркетингът на позволението, Лилавата крава, Дълбоките води и др. Той е основател на Squidoo. Освен автор на бестселъри, Сет Годин е предприемач и катализатор на промени. Книгите му наистина променят начина по който възприемате маркетинга, промяната и бизнеса.Сет е основател на Yoyodyne, водеща компания за интерактивен директен маркетинг, купена от Yahoo! Business Week го нарича “абсолютният предприемач на Информационния век”.Блогът му е един от най-посещаваните и четени бизнес блогове: www.SethGodin.com”Онези от читателите, които искат да разберат начините, по които се осъществява конкуренцията в интерактивния свят на Интернет сайтовете и средствата за автоматизирани продажби, нека останат с нас. Ако искате да избегнете заложения от електронната търговия капан, значи тази книга е точно за вас. Ако само искате да вникнете по-добре във видовете маркетингови взаимоотношения, чиято поява е най-вероятна във века на интерактивността, продължавайте да четете.”

от Мими / дата: 17 ное 2013

Форматът е epub. Свалете си програмата calibre и спокойно (и много лесно) ще можете да конвертирате книги в този формат в Mobi - форматът на книгите в Kindle. Ще се радвам, ако съм помогнала на някого :)

от Татяна / дата: 03 яну 2013

А вие кога ще разберете, че Киндъл е марка на конкретен електронен магазин, който е създал тези четци, за да ви задължи да купувате книги от този конкретен магазин?
Киндъл е марка на друга марка, също като Памперс. Не може да искате от някоя българска фирма за пелени да ви прави памперси!
Разберете, че с Киндъл не се изчерпва понятието "електронен четец". Ако беше така, нямаше да го изписвате с главно "К".

от Ангел / дата: 11 окт 2012

Кога ще почнете да правите книги за Киндъл.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]

Сет Годин (Seth Godin) е американски експерт по маркетинг и автор на бизнес книги в областта. На български са издадени бестселърите му "Лилавата крава" (ИК "Кръгозор", 2009) и "Дълбоките Води/The Dip" ("Локус Пъблишинг", 2007). Сет Годин е автор на най-популярния маркетингов блог в света.